با ما تماس بگیرید

منتظر شنیدن صدای شما هستیم

آدرس :تبریز، جاده ائل گلی، نرسیده به کوی سهند، مجتمع ستاره امید، طبقه ی همکف، پلاک 17 و طبقه ی اول، پلاک 48​
تلفن: 09335886272
ایمیل: info@doragalery.ir

سوالات متداول

آدرس فروشگاه

تبریز ، جاده ائل گلی ، نرسیده به کوی سهند ، مجتمع ستاره امید ،  طبقه ی همکف ، پلاک 17و طبقه ی  اول ، پلاک 48

ساعات کاری فروشگاه

همه روزه از ساعت 11 صبح تا 22 شب

برای چه سنینی در مغازه ی ما میشه خرید کرد؟

از نوزادی تا پانزده سالگی 

شماره تماس

09335886272

شماره تماس پشتیبانی

09392767064

ورود و ثبت نام

چرا برای خرید از فروشگاه دوراگالری حتماً نیاز به ثبت‌نام است؟

واحد پشتیبانی دوراگالری بر کلیه مراحل فرایند خریدوفروش از زمان ثبت درخواست مشتری تا مرحله تحویل کالا نظارت دارد. ازاین‌رو ثبت‌نام درسایت مدیسه جهت پیگیری‌های آتی کاملاً ضروری است.

چطور می‌توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید. در قسمت حساب کاربری روی گزینه "اطلاعات حساب کاربری" کلیک کرده و در صفحه"ویرایش اطلاعات حساب" اطلاعات خود را ویرایش کنید.

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

فراموشي رمز عبور ثابت از طريق شماره موبايل انجام مي شود و ايميل تعريف نشده است.

برای لغو ارسال ایمیل‌های خبری و تبلیغاتی چه‌كار كنم؟

تمامی کاربران می‌توانند نسبت به لغو خبرنامه از طریق حساب کاربری و یا بخش انتهایی خبرنامه دریافتی اقدام کنند.

روند ثبت سفارش

آیا امکان خرید به‌صورت تلفنی یا حضوری از دوراگالری وجود دارد؟

با توجه به ماهیت فروشگاه دوراگالری، امکان دریافت سفارش به‌صورت تلفنی و یا حضوری از طریق آدرس تبریز، جاده ائل گلی، نرسیده به کوی سهند، مجتمع ستاره امید، طبقه ی همکف،
پلاک 17 و طبقه ی اول، پلاک 48​ و شماره تماس 09335886272 وجود دارد.

آیا می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟

بله. در هرلحظه از ثبت سفارش امکان لغو آن برای مشتری وجود دارد. درصورتی‌که سفارشتان به‌صورت نهایی ثبت‌شده است و پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت کرده‌اید، برای لغو سفارش می‌توانید از طریق تماس با واحد خدمات مشتریان مدیسه در تمام‌روزهای هفته به‌جز ایام تعطیل از ساعت 08:30 تا 24:00 و روز‌های تعطیل از ساعت 09:00 تا 19:00، از طریق چت آنلاین یا ارسال ایمیل به آدرس info@doragalery.ir. درخواست لغو سفارشتان را اعلام نمایید.

آیا امکان افزودن کالا (ادغام) به سفارش قبلی وجود دارد؟

اگر ثبت سفارش شما کمتر از 8 ساعت بود، به غیر از روز های تعطیل می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و کالای مورد نظر را با سفارش قبلی ادغام کنید.

آیا می‌توانم بجای خودم، شخص دیگری را برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله. هنگام وارد نمودن آدرس شما می‌توانید نام شخص موردنظر خود را وارد کنید، شخص تحویل‌گیرنده باید کد تحویل را به همراه داشته باشد.

آیا لازم است که بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن با دوراگالری تماس بگیرم؟

خیر، به‌محض ثبت سفارش توسط مشتری، پیامک اطلاع‌رسانی به همراه شماره سفارش برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکل در فرایند ، کارشناسان پشتیبانی دوراگالری با شما تماس خواهند گرفت.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در هنگام ثبت سفارش، با چه کسی باید تماس بگیرم؟

واحد پشتیبانی خدمات مشتریان دوراگالری، در تمام‌روزهای هفته به‌جز ایام تعطیل از ساعت 08:30 تا 24:00 و روز‌های تعطیل از ساعت 09:00 تا 19:00 پاسخگوی تمامی پرسش‌های مشتریان عزیز است.

آیا می‌توانم سفارشم را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم؟

برای ساکنین تبریز امکان انتخاب بازه زمانی وجود دارد. مرسوله‌های شهرستان از طریق پست و طبق ضوابط حاکم بر پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می‌گردد.